lauantai 20. heinäkuuta 2013

I

Moikka! Nyt päätin tsempata ja tehä ton aiemmin mainitsemani postauksen ittestäni. Toivottavasti tää auttaa teitä saamaan edes jonkinlaisen kuvan musta!:)

Oon siis Tampereelta kotosin ja koko ikäni asunut täällä. Mun porukat on eronneet ja iskä asuu Nokialla. Eli asun suurimman osan ajasta Tampereella, mutta Nokiallakin tulee käytyä useesti. Oon syntynyt vuonna -98, ensimmäinen ensimmäistä (1.1.) - ja olin Tampereen kolmas lapsi syntymävuonnani, haha. Olen perheen esikoinen ja mulla on pikkusisko ja kolme velipuolta. Perhe on mulle tosi tärkeä.

Oon pienestä pitäen tykännyt eläimistä ihan yli kaiken. Omistankin nykyään 3 gerbiiliä, 2poikaa ja yhden tytön. Iskän luona on Lilli niminen kisuli. Lisäksi meillä on akvaario, joka on kyllä muuten kiva, mutta kukaan ei oikein jaksa hoitaa sitä...

Harrastan tällähetkellä pesäpalloa. Oon pelannut nyt reilun kuukauden about? Oon aina tykännyt tosta lajista, mutten koskaan oo aatellu että pelaisin sitä itse. Nyt kuitenkin kun mahdollisuus siihen tuli, niin toki tartuin tilaisuuteen ja toi on ollut ihan huisin kivaa! Tänä kesänä tuli täyteen vuosi siitä, kun lopetin koripallon. Jotenkin tosi haikee fiilis vieläkin - vaikka toisaalta tulihan sitä yli 7 vuotta pelattua. Urheilukin on yks niistä mun jutuista, ainakin kun iskee se kunnon kipinä!
Valokuvailen myös paljon. Sain järjestelmäkameran noin puolivuotta sitten ja nyt kannan sitä kaikkialle. Kamerana mulla siis toimii Canon EOS 600D.
Eikös tää ollut jo aika kattava pläjäys meitsistä? Mikäli teille kuitenkin tulee kysymyksiä niin kysykää ihmeessä! Kommentit, toiveet ja kysymykset onkin aina tositosi tervetulleita!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti